dinsdag 11 augustus 2015

stand van zaken

De maand juli is echt voorbij gevlogen. Heerlijk weer, lekker genoten en veel gerust. Deze maand moesten alle sportieve prestaties van de agenda geschrapt worden. Eén maand mocht ik eens het volledig 'luie wijf' uithangen.

Geen fietsen van en naar het werk maar met de wagen. Raar hoor als dat al 4 jaar geleden is! Ik ben dan ook mega blij dat die maand voorbij is...heerlijk zo naar het werk fietsen.

Enkel een maand gaan werken, huishouden doen en slapen. Af en toe een uitje maar vooral rusten. Zoveel mogelijk suikers worden gemeden in de voeding en ook alcohol wordt beperkt.

Ik moet zeggen dat ik er niet zo veel problemen mee had omdat ik zeker wist dat deze leefstijl stopt op 31 juli is ik het goed gedaan heb. De discipline heb ik wel gehad daardoor.

Wat mocht er dan terug vanaf augustus?

Wel het fietsen van en naar het werk en proberen zo'n 3 tot 4 keer per week een 7 minutes workout. Een wandeling mag er ook al eens bij. En dit schema is uit te voeren tot 31 augustus. Vanaf 1 september mag ik terug starten met een start-to-run.

En wat is het effect nu geweest van de maand juli op mijn energiepeil?

Wel, verbazend veel. Ik voel me 's morgens fris, overdag geen dipjes en 's avonds ga ik slapen maar niet om in coma te vallen. Ik ga gewoon slapen omdat ik moe begin te worden. Maar ik voel me goed en vooral energieker worden.

Het was een drastische maatregel maar een goede. Nu flink augustus doorkomen en vanaf september...loooooopen....oooooo wat mis ik het!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten