woensdag 9 oktober 2013

"...pretty pretty Belgium..."

Ik ben een scouts in hart en nieren. Wanneer we met de kids aan het stappen waren dan werd er steevast dit lied gezongen - allemaal samen en in kano :

"Everywhere we go
People want to know
Who we are
Where we come from
So we tell them
We’re from Belgium
Pretty, pretty Belgium
And if they can’t hear us
We sing a little louder
Louder and louder"


Dit lied zingen we nog steeds op vakantie of wanneer er moet gemotiveerd worden bij het stappen.

Wat heeft dit met je sporten te maken Wis?

Wel, ik ben geselecteerd als vlaggendrager in de openingsceremonie van de New York marathon voor ons pretty pretty Belgium. Wijs toch?!


Aangezien ik onze traditionele klederdracht dien aan te doen of een outfit die ons land officieel     representeert vraag ik alle officiĆ«le sportfederaties of zij mij geen officiĆ«le kledij hebben met netjes BELGIUM erop? Dit mag natuurlijk ook een firma zijn. Jullie aanbod mogen jullie mailen naar jazekerzenne@gmail.com.

Aan alle Belgische marathonlopers aanwezig in New York - ik weet al zo'n 48 mensen van Club365 van Marathonman - jullie zijn uitgenodigd om jullie achter mij te scharen. En samen knallen we op dat feestje daar in New York. Deal?

Voor de thuisblijvers: jullie kunnen dit live volgen op 7online.com.

"...
We’re from Belgium
Pretty, pretty Belgium
And if they can’t hear us
We sing a little louder
Louder and louder"


YES, WE CAN!

1 opmerking:

  1. Super, Wis! Ze hebben de juiste persoon er uit gekozen. Ze kunnen nu toch genen betere mascotte/vlaggendrager hebben!

    BeantwoordenVerwijderen