dinsdag 19 november 2013

Proficiat Ine!

De week na de marathon was volledige rust. De tweede week werd alles stilletjes weer op gang getrokken. Mijn weekmenu was vooral veel fietsen en een voorzichtige halve marathon en dit alles in het beste gezelschap.



Gisteren op het ballet heb ik voor deel 2 forfait moeten geven. Het klassiek gedeelte was voor mijn beentjes nog te zwaar en ik was me aan het overdoen. Het leukste gedeelte - moderne dans - heb ik hierdoor gemist maar het was verstandig.

Maar de reden waarom ik dit blogstukje schrijf is omdat dit de enige manier is om Ine te bereiken.

Ine, dikke proficiat met je prestatie van afgelopen zondag op de marathon van Kasterlee. Je bent 2e dame in je categorie...klasse! Ik ben ongelooflijk fier op je maar had eigenlijk wel verwacht dat je het prima ging doen :-).

Ik heb een voorstelleke om nog eens een lekker loopje samen te doen. Mail je me eens om af te spreken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten