woensdag 30 december 2015

Zotjes!

Ghelamco Arena Run...wat was dat zeg. Zo zotjes dat die Buffalo's of Gentenaren zijn. Echt jong.
Veerle en ik waren netjes op tijd. We rijden de parking op van den Brico, rechtover het stadion en wie rijdt er achter ons? Charlotte en Luk van Club365! Wat een toeval is dat zeg.
En als ik bij Club365 val dan is het koekenbak. De rest van de bende hebben we opgewacht boven. Heerlijk om die allemaal terug te zien. Geen haar veranderd, nog altijd even zot en een plezier om mee samen te lopen.
Ik stelde Veerle aan hen voor en al vlug bleek dat het een match was. We hebben samen 3 rondjes gelopen. Alé, eigenlijk 3,5 rondjes hoor; aan de bevoorrading zijn we terug op de grasmat gelopen want Charlotte en Luk kwamen eraan.
Allemaal tezamen, hand in hand zijn we over de finish gelopen. Daar heb ik de kerstman eens goed gepakt met deze foto tot gevolg. Dienen mens wist echt niet wat hem overkwam. We haalden wel de voorpagina van Het Laatste Nieuws hiermee.
Ge ziet, een beetje zot is tof. We hebben al een nieuwe rendez-vous op zaterdag 2 januari in Gent. Dan loop ik een duurloopje van 20 km mee. Een mooie manier om 2016 in te zetten!
Prettige feesten iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten