woensdag 1 april 2015

Gestroomlijnd

Sedert vorige week doe ik de 30-dagen crunches challenge. Manu heeft besloten om dit samen te doen. Iedere morgen liggen we dus netjes op ons matje in de badkamer onze crunches te doen. Het lijkt simpel maar amai, nu zitten we aan 45 stuks en het is pittig. Dus iedereen die de challenge start op 1 april: doe de oefening goed en rustig. Tel luidop zodat je automatisch je ademhaling regelt. Maar vooral doorbijten! No pain, no glory.

De afgelopen weken sta ik ook gestroomlijnd op mijn yogamatje en in de balletles. Ik was namelijk geselecteerd om de Shape+ van Domyos Decathlon te testen. Leuk kleurtje gekozen en klaar voor de test.

Het is een beetje raar als je de body moet aantrekken maar dan ladies...halleluja, strak in het pak zitten we! Heerlijk om te dragen is het: je voelt niet dat je iets aan hebt en je mag lekker zweten want er komen geen transpiratieplekken op.

Ik haatte het dat, telkens ik een armbeweging moest doen mijn buik bloot kwam. Je staat daar dan alle vijf voet te melken aan je T-shirt om alles weer netjes te krijgen. Maar hey, dit is nu voorbij want de Shap+ heeft een speciale siliconen strook onderaan aan de binnenkant van de body die zorgt dat het niet naar boven kruipt. Heerlijk vind ik het.

Je kan dan bovenop de body een sexy T-shirt dragen en zo zelf je kleuren combineren. Alles netjes in de wasmachine en drogen op het droogrek en in een wip klaar voor een volgend yoga- of dansmoment.

Ja, ik ben verkocht, ik vind het een winner. De bijhorende legging is mijn volgende aanschaf.

Dus wie voortaan gestroomlijnd en sexy wil fitnessen, dansen, yoga, etc. doen: kopen die handel!




1 opmerking:

  1. Hmm, dat topje ziet er ook wel handig uit voor een koukleum als ik. Ik denk dat ik ook 'ns langs de Decathlon ga passeren. Wandelen is ook sporten, toch, hé, toch?! Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen