vrijdag 10 april 2015

YOLO!

De crunches worden goed uitgevoerd maar amai, ik begin het goed te voelen. De drang is groot om te chipoteren maar ik plooi niet. Hard zijn en doorbijten. Ik neem wel 2 rustdagen tussen de reeksen i.p.v. 1 dag, anders hou ik het niet vol. Maar verder doe ik de crunches zoals het hoort. Ik weet momenteel perfect waar mijn buikspieren liggen. 

Zie ik al verschil? Neen. Voel ik een verschil? Ja, vooral in mijn algemene houding. Ik heb minder een hol rugsken en heb een betere rechte houding. Maar we doen verder.

Het Paasweekend hebben we in stijl ingezet. Een onverwachts samenkomen bij onze beste vrienden draaide uit op een ongelooflijk gezellige avond. Oei oei, zou ik morgen wel die geplande grote wandeling kunnen doen met Padi?
Maar no prob, ik barstte van energie zondag. En amai, wat een zaaaalig weertje zeg. Ik heb bergen werk verzet. Noor hielp me met het maken van de 14 liter tomatensoep met balletjes voor de zeilwedstrijd van maandag. 
In de namiddag zijn Padi en ik op tocht gegaan voor een hele namiddag. Wij hebben gespeeld in de moerassen van Serskamp en geploeterd in de modder. Ik was al even vuil als haar! Wat een zalige wandeling was dit zeg!! 



Halverwege kwamen we een super lieve dame met 2 border collies tegen. We raakten aan de praat en zetten onze tocht samen verder. Padi vond dit ook wel super zo 2 speelkameraadjes. En we kwamen zelfs een hele grote paashaas tegen!
 
Maandag was er de zeilwedstrijd van Noor op de Nieuwdonk te Berlare. Ze heeft dat fantastisch gedaan maar hier kan je alles over lezen op hun blog.
De rest van de week is er verder niet veel van sporten in huis gekomen buiten de crunches. Foei hé zeg! Ik steek het wat op het organiseren van mijn huishouden om alle valiezen voor dit weekend klaar te krijgen maar het is een flauw excuus. Ik troost me dan maar met het feit dat ik tenminste tijd genomen heb voor een echt moeder-dochter moment. 
Ach zie, de valiezen zijn gepakt, de kids en ik kunnen gepakt en gezakt vertrekken naar Oostende. Ik ga mee als kookmoeke op de stage van de Spirouclass tot dinsdag. Deze avond moesten we enkel nog de boot van Manu op de kar leggen. Maar een spontane avond op het terras van de sporthal met onze bende heeft er voor gezorgd dat dit nog maar net gelukt is.

En kijk, ik heb mijn sportkleren mee en mijn loopschoenen. Ik ga elke dag de Spuikom in Oostende rond lopen, minimum 1 keer. Ik maak het goed met mijn verloren week, promised! Maar afgelopen week was vooral gebaseerd op "YOLO!" en het was top!

1 opmerking: