zondag 16 januari 2011

13e Corrida van Aalst

Deze week hebben we terug de draad opgepikt en is het lopen weer serieus begonnen. Gedaan met het lanterfanteren, terug discipline en uitdagingen.

Het was wel goed voelbaar dat ik de laatste 2 maanden heel laks geweest ben. Voor het eerst had ik terug spierpijn na de training...aiaiaiai.

Vandaag was er de eerste voorbereidingswedstrijd. Het was de 13e Corrida in Aalst. Oorspronkelijk wou ik voor de 6 km gaan. Deze morgen heb ik me dan bedacht en me toch ingeschreven voor de 12km. Ik loop liever langere afstanden.

Het was ook de eerste keer dat we als nieuwe club buiten komen. SVS duikt de wedstrijdwereld in. En hoe!!!

Maggy liep de 6 km op 29min. Verder waren we met 8 die de 12km deden. Ik was rode lantaarn met mijn 1u. De anderen hun tijd schommelt tussen de 43min en de 56min. En we zijn dan nog niet eens op ons best....

Halverwege de wedstrijd was mijn kruid op. Ik ben dan beginnen zingen in mijn hoofd. Adele met haar Rolling in the deep heeft me verder gejaagd. Dank je Adele.

http://www.youtube.com/watch?v=lazyDlfaptM

Nadien hebben we een lekkere Duvel genuttigd. Vervolgens me dik en rond gegeten in de lekkere pizza van mijn Italiaan.

Ik ben moe en voldaan. Ik ben klaar voor mijn loopjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten