zondag 9 januari 2011

Happy 2011!!


Ja we zijn terug in het land. Het weekje skiën in Valfréjus met de familie zit erop. Skifriends is top voor zowel ouders als kids. De familie Callebaut was mee en naar gewoonte waren het hoogtijdagen van onnozelheid verkopen en stoten tegenkomen.

Geen accidenten, veel zon gehad, veeeel geskied, veel blauwe plekken en een paar bierkilo's dikker. Het was super ontspannend (had er hoge nood aan) en we kunnen het komende jaar aan.

Wat gaan we dit jaar doen? Heb ik voornemens? Nope. Alles komt zoals het komt. DAT is al een kunst op zich voor mij - geen ver vooruit geplande agenda, geen uitgestippelde lijn, niente.

Wacht, misschien heb ik toch iets. Ik had vorige maand 195 bezoekers op mijn blog. Wat me vooral verbaasde was het volgende:

België
 171
Verenigde Staten
 11
Duitsland
 5
Zuid-Korea
 2
Nederland
 2
Singapore
 2
Kroatië
 1
India
 1

Mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid is dus serieus geprikkeld: Wie zijn jullie?
Ik schrijf maar wat, vooral voor mezelf. Dit is nog steeds het hoofddoel van dit blog. Maar wat vinden jullie er van?

Aan ieder van jullie alvast een stevige knuffel voor 2011 en dat je alles mag hebben zoals je het wilt.

1 opmerking:

  1. Veel plezier in 2011, en ik hoop dat we er ook samen enkele dagen mogen van genieten. Veel knuffels, xxx.

    BeantwoordenVerwijderen