maandag 14 maart 2011

AUW

Het is een brosselweek geweest.

Dinsdag terug aan  het werk gegaan maar precies redelijk moe van het weekend. Woensdag, geen fut en nog steeds moe. In de namiddag heel veel buikpijn. Het is precies of heel mijnen binnenkant is gekneusd.

Donderdag morgen zat ik bij de dokter. Het is al een paar weken dat ik steken heb in mijn buik en in mijn nierstreek. Bloedafname, duwen en porren: ontsteking van de dikke darm en een licht ontstoken rechternier. Oorzaak? Oververmoeidheid. Remedie? RUSTEN en SLAPEN.

En als er een woord is waar zo'n springkonijn als ik de kriebels van krijgt? Indeed, het woord RUSTEN.

Die avond heb ik toch mijn parktraining afgewerkt en het ging relatief goed. Vrijdag kon ik me niet opladen en ben zeer vroeg gaan slapen. Zaterdag was het zo'n stralend mooi lenteweer, dat is toch perfect om te lopen?!

Schoenen aangedaan en 12,5 km gaan lopen in de Leedse natuur. Maar auw zeg, deze training heeft me de mokerslag gegeven. Ik heb voor de rest van het weekend niet veel meer kunnen doen. Gedaan, sluss, finito.

Gelukkig was ons Padi op logement en heb ik toch regelmatig mijnen neus kunnen buiten steken. Aja, dat beest had ook zijn beweging nodig niewaar?!

Kijk zelf maar, is ze niet een schatje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten