woensdag 28 augustus 2013

Elvis is alive...

en hij woont in Kroatië! Echt waar!
De afgelopen 2 weken waren voor de familievakantie. We hebben met de Princeza Diana aan eilandhoppen gedaan in Kroatië. Het zeilen werd afgewisseld met fietsen, lopen en wandelen. De steden en eilandjes die we bezochten waren pareltjes. Ik ben zowaar verliefd geworden op dit land met zijn Italiaanse keuken.
Ons reisgezelschap was een mengelmoes van leuke mensen van over de hele wereld: New York, Londen, Milaan, Rotterdam, Duitsland, Sydney, Montreal, Nieuw Zeeland en enkele Belgen. We waren een hechte groep en de kinderen hadden de tijd van hun leven. De reisleiding was Benjamin en Elvis, twee jonge snaken uit Kroatië. Ze deden het fantastisch en hun humor was hilarisch.
Wat is er leuker dan varen naar prachtig eilanden, zwemmen in open zee, slapen op het dek van het schip onder een schitterende sterrenhemel, fijne mensen rond je hebben om mee te praten en lachen, grappige sloebers van kinderen, lekker eten en drinken en een lieve kapitein? Niets, correct.










Toch slaagde ik er in om in deze vakantie alles samen zo'n 68km te lopen/wandelen, 90km te fietsen en 3,3km te zwemmen. Ik ga wel lekker niet vertellen hoeveel liters Pivo (bier) ik heb gedronken en hoeveel eten ik naar binnen heb gespeeld. Dat doet het spannen van mijn broek me al genoeg. Maar dat zijn details.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten