woensdag 19 mei 2010

zon!

Dinsdag stond er 10 km op het programma. Hiervan zijn er 4 die iets sneller moesten gelopen worden. Zou ik zondag te veel vleugels gehad hebben? Heb ik me niet wat geforceerd? Dat been blijft maar vervelend doen. Het is niet echt pijn dat ik voel maar het is een gezeur. Tegen het einde van kilometer 4 is dat over maar toch, het mag er niet zijn. punt.
Als we het nog een weekje goed kunnen houden tot met Brussel dan is dat ok. Daarna zijn het 2 weken van platte rust. Mountainbiken zal in de plaats komen.
Ik rij meestal op dinsdag mee met de Newbies van De Zwette Maanen (www.dzm.be) en ik mis die mannen wel.
Het is tof als enige vrouwen over de single tracks te scheuren met 9 venten in je zog. De praat dat die mannen verkopen, het is zalig. Er is geen haantjesgedrag en dat maakt het nog leuker. Ik ben de stille (en hier zouden ze al protesteren) genieter.
Voor de 20km van Brussel heb ik startnummer 16180. Wat een verschil met vorig jaar, dan was het 3224 of zo iets. Weet het niet meer precies. De meesten zitten te zeuren over hun startbox. Uiteindelijk loopt je tijd toch maar van mat tot mat. Akkoord dat je in de massa start maar so what, je kan die wel voldoende voorbij steken.
In ieder geval, dit jaar geen ziekenboeg voor mij. Ik heb iets af te rekenen met dat Brussel. Dit jaar lopen we hem op de juiste hartslag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten