maandag 24 mei 2010

verdict

Op medisch advies en na gesprek met coach zijn we tot het besluit gekomen dat ik Brussel niet loop.
We hebben nog 3 weken om dat been te laten rusten en genezen. Mijn doel dit jaar is niet Brussel lopen maar een goeie marathon in Berlijn.
Dus ja, mijn nummer zal ik dinsdag dragen naar de club om door te verkopen. Aangezien ik reeds mijn plaats op de bus heb gereserveerd, zal ik de club ook 10 euro betalen hiervoor. Tenslotte is het niet leuk als iemand 4 dagen er voor annuleert.
Ben ik treurig, neen, maar ik heb wel gemengde gevoelens. Mijn collega zal zijn manneken alleen moeten staan. Is hij kwaad, wel dat zegt dan waarschijnlijk meer over hem dan over mij.
Ik heb nog 6 km gelopen samen met Luc maar we hadden beiden ons einde bereikt dan. Hij met de verzuring in zijn benen die weer naar boven kwam en ik met de enkel.
De komende weken zal het fietsen en zwemmen worden.
Maar tegen 14 juni gaan we er fit staan, coach, wees maar gerust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten