woensdag 14 juli 2010

Kieken!

Sedert gisteren loop ik dus met orthopedische zolen in de schoenen. Zeer raar gevoel in het begin maar amaai, wat een verbetering. Het is natuurlijk nog maar de eerste training (10km op 1u 6min) dus we houden onzen doemp nog wat in.
Vandaag ben ik samen met mijn ouders, mijn kindjes en onze logee uit Noorwegen naar Bokrijk gegaan. Wij allemaal in de mobilhome, super tof. Bokrijk is echt wel de moeite om te bezoeken. De zon was volop van de partij. De kids vonden het boeiend om te zien hoe ze vroeger leefden en werkten. Duizenden vragen hebben ze gesteld. Aangezien we nog niet den helft kunnen bezoeken hebben, zullen we zeker eens terug moeten gaan.
Op weg naar huis zaten we in hevige rukwinden en felle regenbuien. Het was zo erg dat we op de parking langs de autosnelweg zijn gaan staan. Toen het ergste voorbij was, reden we verder.
Bij thuiskomst hebben ze alle drie nog een plons in het zwembad genomen. Uitgeteld vielen ze in slaap. Tijd voor mij om te computeren en toen ontdekte ik het: IK BEN EEN KIEKEN!
Ik stelde namelijk vast dat ik onze vluchten naar Berlijn verkeerd heb geboekt. Als vertrekdatum heb ik zondag 26/09 ipv zaterdag 25/09! De terugvlucht is vanzelfsprekend dan ook een dag te laat.
Het gaat me eventjes 328 euro meer kosten om de vluchten om te boeken. Wat moet ik nu doen??????
Kieken, kieken en nog eens kieken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten