zondag 15 augustus 2010

Iemand een bakske goesting?

Zaterdag en vandaag waren er nog wat kilometers te doen maar ik had er echt geen goesting voor.
Normaal was er zaterdag een wedstrijd te lopen in Overmere maar de coach was een jaartje mis. Deze wedstrijd is pas volgende week. Dus ik had meer zin in fietsen dan in lopen. Smsje gestuurd naar Liesje en Sofie. Liesje ging snorren door Picardië maar gelukkig is Sofie van de partij. We besluiten de dijk op en af te rijden op een rustig doch vlot tempo. Zo'n 2 uurtjes en 45km verder houden we halt op het terras aan de kerk van Hofstade. Er zit een grote groep dames van de KAV Essene dikke potten te drinken en allemaal met een rode fiets T-shirt. Ze moeten nog naar Essene fietsen. De cafébazin meldt ons dat buienradar regen geeft boven ons hoofd binnen enkele minuten en dat het zeker een half uurtje zal duren. We lachen het wat weg maar lap...daar zijn de druppels al! Het valt met bakken uit de lucht. We wachten even maar besluiten er toch door te rijden. Sofie was voorzien van regenjas, ikke niet. Dan smijten ze daar nog wat bliksem en donder bij...ik reed 30km/u in het naar huis rijden.
Om 16u25 was ik thuis en om 16u35 reden we al met de kids naar Gent voor de film. We konden niet naar Shrek gaan kijken omdat er geen plaats meer was. We namen dan Cats & Dogs in 3D. De stem van Philip Geubels is gewoon prachtig in deze film. Een aanrader.
Tijdens het fietsen nodigde Sofie ons uit om die avond te komen eten bij hen thuis. De kids wilden niets liever dus na de film bij de Mattons. Het was een deugddoende, ontspannende avond met leuk gezelschap. Greet en Lieven met hun kids waren ook present.
Deze morgen had ik GEEN zin om te lopen. Heb me toch geforceerd maar na 5km heb ik er de brui aan gegeven. Ik heb het eten klaargemaakt, nog wat deuren van de kast gemonteerd en dan hup naar de babyborrel van Tine.
Deze week is het een week van een leeg baksken goesting geweest. Ik kom er wel weer door maar pfff, het is toch wat ééntonig zenne.
Troost, het is maar 41 dagen meer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten