donderdag 25 november 2010

Maggy de keukenprinses

Het afgelopen weekend heeft Maggy mee gedaan aan de kookwedstrijd in Aalst n.a.v. de week van de smaak. Het doel was een typisch Aalsters gerecht te maken. Maggy combineerde een Ondinneke en onze ajuinen en zie...ze won de hoofdprijs! APPLAUS
Maandag ben ik gaan spinnen met Liesje. Het deed deugd want ik had veel te veel energie. Het is misschien niet verstandig zo net voor de 2km test. Maar gezien ik de afgelopen weken het allemaal niet zo consequent heb gedaan zal hij toch niet zo goed zijn.
Dinsdag was het heel koud. We waren met 7 om de test af te leggen. Maggy was nog aan het nagenieten van haar overwinning en was er niet bij. Wanneer de resultaten bekend waren, moet ik zeggen dat we toch wel allemaal goed bezig zijn. Ieder van ons heeft het goed gedaan. Ik denk dat we allen tevreden mogen zijn. Iedereen heeft een goede basisconditie en dus veel potentieel. SVS staat vanaf volgend jaar gelijk aan Sporters à Vitesse Superieure ;-)
Deze morgen was er de eerste sneeuw. Het was wel smeltende sneeuw maar die dwarrelende vlokjes zijn toch mooi zenne. Natuurlijk zijn er zo van die kwenen die dan denken dat smeltende sneeuw gelijk staat met ik mag nu niet rapper dan 20km/u rijden. HEEEELP, haal die allemaal van de baan! Soms had ik echt de neiging om haar met mijn auto een duw in de poep te geven zoals de botsauto's. Maar nen mens moet zijn fatsoen houden hé.
Hopelijk sneeuwt het goed dit weekend zodat we zondag in de krakende sneeuw kunnen gaan lopen in Auderghem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten