zondag 19 december 2010

Geldhonden

Vandaag was het de Gaston Roelants wedstrijd te Brussel. We schreven ons in voor de 10km, mijnen maat en ik. Helaas stond ik alleen aan de start. Maar geeft niet zenne, Bruno heeft zijn nummer overgekocht.

Het was lopen in een sneeuwtapijt, het was steil en het was spekglad. Een PR gaan we niet lopen vandaag maar rapper als vorig jaar was toch het doel. We zijn over de finish gekomen op 52', super blij....tot ik mijn garmin geschiedenis las...

Dat is hier maar 9km ipv 10km! Ik vond het al een hoog inschrijvingsgeld, 14 volle rollende euros, en dan mogen we maar 9km lopen?! Hoe later op den dag hoe meer ik me bepikt voel door de organisatie.

Voor 10km te willen lopen, moet ik geen water hebben op 5km. Ik moet dat geldbeugelken van jullie sponsor X niet hebben. Die 2 zweetbandjes die jullie sponsor Y geeft zijn ook niet nodig, het sneeuwt. Ja, ok, die kerstmuts daar ben ik content mee, maar die kost ook geen 6 euro hé.

Ik kan alleen maar besluiten dat die loopwedstrijden zo'n hype zijn en de desbetreffende organisatie grote geldhonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten