dinsdag 28 december 2010

Sleerbaan

Deze week moet er nog gelopen worden voor we ons vetmesten met eten en drinken. Maar wanneer moet ik dat er nog tussen nemen?

Door het aanhoudende winterweer (wat ik persoonlijk zeer aangenaam vind) is het op het werk echt een hectische situatie. Rijden we uit of niet? Zoja, welke straten bedienen we wel en welke niet? Zijn ze de vorige keer bediend? Nee, wanneer kunnen we dan iets extra doen? Hoe gaan we reageren als ze beginnen te zagen aan de telefoon? De afgelopen weken ben ik een wandelende crisismanager. Het is super boeiend maar zoooooo uitputtend. Ik kan 's avonds bijna geen pap meer zeggen.

Maar die vlieger gaat niet op. Er moet gestreken worden, gewassen worden, kinderen moeten aandacht krijgen, de huisband vindt dat ook wel tof aandacht. Verder moet ik aan de valiezen beginnen. Wie heeft er welk skigerief dat hem nog past? Waar ligt het allemaal!

En dan zou ik heeel graag nog lopen want IK MOET ER WAT ZENUWEN AFLOPEN! Dus het lumineuze idee om het onder mijn middagpauze te doen. Wat raadt je: het was spekglad deze middag. Toch heb ik doorgebeten. Het moet wel hyperkomisch geweest zijn: een wit huppelend konijn die af en toe bijna helemaal op haar bek ging. Het was niet echt het ontspannende loopje dat ik gedacht had maar deze namiddag was ik helemaal zen.

Vanavond de nieuwjaarsbrieven opzeggen bij de peter, hapje eten en dan een ganse avond strijken. Yeah...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten