vrijdag 30 december 2011

BARCA - Week 13

Het lui zijn is nog steeds van de orde. Nog steeds vind ik niet voldoende motivatie om mijn kilometers te lopen. Ik ben zo vreselijk moe.

Dinsdag = 0 km gelopen
Woensdag = 5 km gelopen (zware versie van rolling hills op de loopband)
Donderdag = 8 km gelopen samen met Padi
Vrijdag = 0 km gelopen
Zaterdag = minimum 10 km te lopen

Dit is een trieste balans, dat is waar, maar mijn lichaam schreeuwt om rust. En ik geef er ook aan toe. Ik heb er zelfs een mooie theorie over. De afgelopen 2 jaar heb ik tot aan de rand van de uitputting gewerkt. Iedere dag was het opstaan, verstand op nul en de dag overleven. Telkens opnieuw mezelf pushen om door te bijten. Vooral in 2011 heb ik net onder de oppervlakte geleefd. Dat is nu voorbij en mijn batterijen beseffen dit. Dus ik ga ze lekker vullen met een hele hoop positieve energie.

Vandaag heb ik mijn kids en hun vriendjes getrakteerd op een dagje Brussel. De trein is inderdaad altijd een beetje reizen. Zo krijgen we, net na vertrek in Brussel-Midi, te horen dat de trein wordt omgeleid met een bijkomende reistijd van 30 minuten. Helemaal op het einde van de uitleg zeggen ze dan ook doodleuk dat de trein niet stopt in het voorziene station. Allé jongens, en nu? Na een extra zwerftocht van een vol uur en 10 minuten zijn we op onze bestemming aangekomen (iets waar we in normale omstandigheden 20 minuten zouden over doen!). Een groot applaus voor de NMBS en hun fantastische organisatie!

Toch was het een ferme leuke dag. De kinderen waren tevreden en hebben genoten van de tentoonstelling 'Prikkels'. Een aanrader voor ouders met kinderen. Chris had bij thuiskomst ook een fijne verrassing mee. Mijn nieuw speelgoed was geleverd: Vibram's Fivefingers Speed LS. Ik heb ze onmiddellijk ingestapt en ze zijn ongelooflijk zalig om te dragen. Woensdag had ik al mijn nieuwe trainingsschoenen aangeschaft: New Balance WR 1080.

New Balance WR1080 + VFF Speed
Dit moet lukken voor trailrunning
Morgen loop ik deze in. Daarna is het koffers vullen om samen met de familie Callebaut op skivakantie te vertrekken. Het is met hen altijd fun en genieten. Wij gaan graag op vakantie met hen. Maar eerst moet er nog gefeest worden. Voor het nieuwjaarsfeest mogen we de voetjes onder tafel schuiven bij Neefken en Sofie. We zijn met een 7-tal koppels en daar al de kinderen bij. Een heel gezellige boel. Dus vanaf morgen ben ik omringd door warme mensen. Ik ga hen allemaal eens ferm tegen mijnen gillet trekken want ze hebben me door een moeilijk 2011 geholpen.

Zo, we zullen wel klaar zijn voor het grote werk op maandag 9 januari: nieuwe schoenen, volledig opgeladen batterijen, mentaal gesterkt door de skireis en verse moed door de nieuwe job. Ben ik klaar met 2011? Oh ja, wees gerust. Ik tel immens af zodat ik 2012 kan verwelkomen. Dit wordt een fantastisch jaar, ik voel het.

Ik wens iedereen prettige feesten. Geniet van het eten, het gezelschap. Wees gelukkig en blij. Een nieuw jaar is gelijk aan nieuwe kansen, nieuwe dromen, nieuwe avonturen, nieuwe mensen leren kennen maar vooral afsluiten wat je niet meer wil. Dikke bees aan iedereen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten