zaterdag 17 december 2011

Eerste sneeuw

Het is precies of het weer zich ingehouden heeft tot de levering van de loopband. Sedert dat deze in huis is, heeft het al geregend, gestormd en gesneeuwd. Gisteren dus terug een training gedaan binnenskamers. Ik was er niet echt kwaad om moet ik toegeven. Het weer was guur en koud.
Het was mijn tempotraining. Dat ging ook vrij goed. Ik heb deze kunnen doen op mijn vibram's. Nog een voordeeltje door de loopband. Mijn teentjes zouden er anders afgevroren geweest zijn. En de verwarming had ik nu tijdig uitgedraaid ;-)

Om 22u ben ik met de fiets de kids gaan halen van de scouts. Ik had plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van sommige ouders. In dat smal toegangswegje naar het scoutslokaal wouden ze persé met de wagen tot de deur rijden zodat hun hartedief niet nat zou worden. Met alle frustraties, arrogant en gevaarlijk gedrag tot gevolg. Mensen, je kind zit in de scouts. Ze zijn niet van chocolat en zullen heus niet sterven van een sneeuwvlok of regendruppel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten