dinsdag 8 mei 2012

Tweestrijd

Ik had mezelf voorgenomen om een periode van rust in te bouwen. De laatste maanden zijn opgeslorpt door het sporten. Het is mijn zuurstof maar een lichaam moet kunnen recupereren. Daarom modder ik de laatste weken maar wat aan. In het begin is dat best raar, nadien is het precies of je het leuk vind en nu....IK LOOP DE MUREN OP!

Ik kan 's nachts niet meer slapen. Het internet speur ik af naar een volgende uitdaging. Het zijn er zo veel dat ik wil doen. Lopen is op een laag pitje, fietsen ça va nog. Ondertussen blijf ik me volstoppen met chips, frisdranken, chocolade, koekjes, hamburgers, frietjes, carré confituurkes, sjoekes, kom alles wat passeert steek ik in mijn mond. Tikken de kilo's dan niet aan? Wel in het begin niet maar nu...mama mia.

De communie van mijn zoon is voorbij en dus tijd voor een nieuw doel. Als je om 4u40 in de morgen op je pc een blogstukje typt, dan heb je het geloof wel gehad met luieren.

New York wordt realistischer. Mijn startnummer voor 2013 ga ik deze maand garanderen. Goede nieuws is dat Bart en Sofie mee gaan om te supporteren. Correctie: Bart gaat er zijn eerste marathon lopen. New York, here we come! Eens mijn startnummer is gegarandeerd, schiet ik in actie voor mijn goed doel. Deze marathon loop ik niet voor mezelf maar voor de VZW De Caspers. Ik heb al een paar leuke ideetjes dus dit onderwerp wordt vervolgd.

Maar dat is eind 2013, wat met alle voorgaande maanden? Wel wat ik in het achterhoofd hou is de Midwintermarathon in Apeldoorn op 3 februari 2013. Verder vond ik de halve marathon van Omega Pharma een hele leuke dus de 3e editie op 28/10/2012 zet ik ook al op mijn planning. In september is het de Energyzer Night run in Deurne en de strateloop Lede met de kermis, dus dat komt er ook op.

En dan komt het lege gat: juli en augustus. Hier vangt mijn tweestrijd aan: de Trail ça Flemalle (30K) of de Mister T Ladies Triathlon te Gent. Misschien niet kiezen en beide? In ieder geval, voor de trail heb ik me ingeschreven (en dan nog als eerste vrouw!). Voor de Mister T ga ik me laten meeslepen door de vibes van My Coach Marathonman - Club 365.

Mei en juni zijn er fijne MTB-weekends gepland in de Ardennen, het afwerken van het voorjaarsprogramma van SVS Aalst met lokale loopwedstrijden en als afsluiter is er de Midzomernachtrun geboekt. Alright, het begint vorm te krijgen. Daarbij komen nog werken en de activiteiten van de kids, echtgenoot en vrienden. Ja, dat zit snor, ik denk dat ik mijn energie wel zal kwijt raken tot eind 2013. Nu ben ik gerust en ga is slapen...hopelijk als een roosje. Slaapwel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten