maandag 18 juni 2012

Men bistjen

Hij is weg. Een hoofdstuk is afgesloten. Ik heb er afscheid van genomen en ik heb hem losgelaten. Ik zie hem nooit meer weer. Hij is voor eens en voor altijd uit mijn leven.De tijd die we hadden was mooi, ik heb er enorm van genoten maar het is voorbij. Ik ga hem missen maar de vreugde, voldoening en geluk met mijn nieuwe speelgoed is zo veel groter dan de pijn van het afscheid. Vaarwel men bistjen, het ga je goed in je nieuwe leven.
Maar het leven gaat verder. Deze week is alweer een leuke geworden. Maandag hing de wedstrijd en het mountainbiken van het afgelopen weekend toch wat in de beentjes. Ik zou zo veel als mogelijk baantjes trekken en streefdoel is 50 x 50m. Aan een constant, niet vermoeiend tempo heb ik er 52 gedaan. Het had me goed ontspannen en ik voelde me een ander mens toen ik uit het water kwam.

Dinsdag deed ik een rustige 10km met de clubleden van SVS. Mentaal is het altijd flink opladen hier.

Woensdag was er de workshop van Club365 met Marathonman in Gent. Het was heel leerzaam. Ik kreeg allerlei praktische tips & tricks voor de Mr T Ladies Triathlon. Ik werd er attent op gemaakt dat ik best contact opneem met de organisator van de Mr T. betreffende mijn Vibram's.

Ik ben namelijk zinnes om alles in éénzelfde outfit te doen: mijn vibram's + loopshort + loopshirt dry fit van Nike. Dit voor zowel het zwemmen, fietsen als het lopen. Ik heb dan een mailtje gestuurd naar de organisatie en ik heb de toelating gekregen mijn vibram's te gebruiken voor alle 3 de sporten. Jiepiee!



Zaterdag heb ik het 2e deel van de zwemtraining afgewerkt. Ik heb 54 x 50m gezwommen. In de namiddag had ik beloofd aan Manu dat we zijn koersfiets, die hij van zijn grootvader gekregen heeft, in Haaltert gingen halen. Hoe moest ik dat combineren? Maar we hebben het opgelost.

Noor reed op haar eigen fiets, Manu op mijnen mountainbike en ik liep naar Haaltert. Zo had ik mijn uurtje gelopen en kon ik op de terugweg al een deel van mijn 2u fietsen afwerken. Op deze terugweg reed er een super fiere en over gelukkige Manu op zijn 42 jaar oude originele Freddy Maertens. Ik heb de kids thuis afgezet en nog een toerke bijgereden tot ik zo'n 29km had. Zo, trainingsdag 1 was afgewerkt.



Zondag ben ik samen met Sofie vertrokken voor 3u mountainbiken. We zijn begonnen met de lus van Lede, hebben deze van Sint-Lievens-Houtem er tussen genomen en hebben de toer afgewerkt met een laatste deel van Lede. Het beloofde schitterende weer was uitgebleven maar we hebben er heel hard van genoten.



In de namiddag heb ik het laatste deel afgewerkt onder begeleiding van Noor op de fiets. Er stond 1u 40min lopen op het programma en ik had graag zeker 16km gedaan in die tijdspanne. Noortje deed het schitterend op de fiets met de bevoorrading. Ik ben niet gewend dat er een spraakwaterval naast me is maar dit was een mooi moeder-dochter moment. Ik besloot op het einde: ze is groot geworden.



Manu die heeft zondag samen met zijn vriend Sep op de 'nieuwe' koersfiets 72km gereden. Onder begeleiding van de papa's zijn ze van Lede naar Geraardsbergen gereden. Daar de Berendries op om terug te keren naar Lede. Voor gastjes van 12 en 11 jaar vind ik dat al ferm straf zenne!


De week is afgesloten met 5,3km zwemmen, 80km mountainbiken en 37km lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten