zondag 24 juni 2012

Nopes, niks, njet, nada

Zijn er nog meer woorden dat ik kan gebruiken om te zeggen dat ik de afgelopen week dan ook niets deftigs gedaan heb?!

Dinsdag heb ik wat geplonsd in een zwembad, woensdag heb ik wat gelopen (de enige deftige training deze week!) en ietsiebietsie gefietst.Hoeveel ik heb gezwommen? 'k en zou het niet weten. Het lopen was de volle 8km en het fietsen 60km.

Deze week en weekend stond volledig in het teken van mijn dochter. Zij had met het Ballet Lede een heel weekend opvoering in CC Nova te Wetteren. Het was, geheel objectief gezien, prachtig. De ongeveer 100 kindjes hebben een echte show gebracht. Maar op mijn dochter was ik apetrots!

Laat ik het als een recuperatieweekje zien en een quality time weekend maar o mijn God, wat ben ik toch wel heel lichtjes prikkelbaar omdat ik mijn portie frisse lucht niet gehad heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten