dinsdag 14 augustus 2012

Bear Trail - Week 11

Amai, ik moet al eens goed nadenken wat ik deze week allemaal uitgespookt heb! Deze week heb ik in een veel hogere versnelling geleefd dan gebruikelijk. Gelukkig heb ik dit blog om zo nu en dan eens stil te staan bij wat ik mee mocht maken.

Maandag stond het in elkaar boxen van een fietstocht in en rond Diksmuide op het programma. Dit voor ons Women Only Weekend traditie getrouw op het 2e weekend van september.

Met Kat op stap gaan is altijd goed voor de lachspieren en het meemaken van leuke toevalligheden. We zijn aangekomen in de regen, het zondagsprogramma geïnspecteerd in de regen, een fiets gaan huren in de regen, aten ons middagmaal in de regen maar hebben de fietstocht gereden in de ZON. We hebben zo veel geluk gehad met het weer. Zo'n dikke 35 km gedaan, biertje gedronken, pannekoek met ijs en chocolade gegeten op een zonnig terras. Het was een schitterende dag.

Dinsdag ben ik gaan lopen. Moeizaam. Woensdag spurten zenne. Om 17u30 thuis van het werk. Van 17u45 tot 18u50 gelopen met Padi. Dan de douche in en vertrokken naar Aalst om 19u. Padi afgezet bij mijn schoonbroer en om 19u33 stond ik op de afspraak aan De Zwette Maan in Aalst.

Anita en nog 2 andere dames van de FV De Caspers kwamen kennis maken en luisteren naar de voorstellen die ik had betreffende mijn sponsorloop in 2013 voor hun vereniging. Jullie horen hier garandeerd meer over later.

Donderdag ben ik looppad gegaan met Nathalie. We dachten de remedie te hebben gevonden voor de bleinen. Maar na 4 km was het niet meer te doen om te lopen voor haar. Dezelfde voet, dezelfde plaats maar nieuwe bleinen, toeme toch!

Zaterdag was het dan 'generale repetitie' voor de sprint triathlon van aanstaande zondag. De temperatuur van het water was ronduit perfect. Het zwemmen ging behoorlijk vlot. Aangezien ik alles in dezelfde tenue wil doen, verlies ik bijna niets in de wisselzones. Dus hup de fiets op. Ik heb de 20K op de mountainbike afgelegd aan een gemiddelde van 28km/u. Dat zit goed. Wat staan trippelen voor de spieren en direct vertrokken voor het laatste stuk lopen. Ik heb de 5,5K afgelegd in 26 min.

Alle 3 de disciplines zijn afgewerkt in een 1u 40min. Dat vind ik niet mis. Hopelijk gaat alles zondag even vlotjes. Wie waagt zich aan een gokje over mijn eindtijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten