woensdag 30 januari 2013

up date en uitdaging

Ondertussen zijn we 3 dagen verder...en wat een verschil!

Blij kan ik vertellen dat de medicijnen door mijn arts voorgeschreven al heel goed hun werk gedaan hebben. Het is klaar in mijn hoofd, de hoest is zo goed als voorbij en humeur is sky high.

Gisteren nog een laatste tempotraining gedaan waarin ik 3 x 10' aan marathontempo moest lopen. Ik haalde zo waar tussen de 11,7km en 12km/u aan de ondergrens van deze zone. Ik moet er geen tekening bij maken zeker om te tonen dat ik euforisch was?!

Naast dit zijn het ook de oppeppende en motiverende woorden van jullie lieve lezertjes van dit blog die me er toch doen in geloven. Dankjewel iedereen voor de steun, dit doet ongelooflijk veel deugd! Dikke bees er voor.

Dus ik herhaal mijn vraag van maandag: zie ik het momenteel zitten daar in Apeldoorn? Ja zeker, ik wil het, ik kan het en ik doe het. Een tijd ga ik niet uitspreken, wil de druk bij mezelf niet te hoog laten oplopen maar I will try to run like hell.

Dus als je weet dat ik op mijn laatste marathon in Barcelona een mooie tijd haalde van 4u 7min, laat jullie pronostiek dan maar los op de tijd die ik ga lopen voor Apeldoorn.

Enkel tijden geschreven op het blog tellen mee en je hebt tot zondag 12u. Diegene die er op of het dichtste bij is, krijgt zoals gebruikelijk een mooie prijs.

4 opmerkingen:

  1. Je gaat dat super goed doen in 3:58:37
    Veel succes en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Wisken,Ik wens je enorm veel succes zondag in Appeldoorn.Elke marathon is een avontuur en ik wens jou een ongelooflijk mooi avontuur toe ,een avontuur dat stopt na 3:59:59 !!
    GO FOR IT !!
    Vele groetjes,
    Steenhaut Kathleen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn loopkonijntje zegt 3:59:15.
    Zo Helga, you're in the running 4 a price.

    BeantwoordenVerwijderen