dinsdag 21 mei 2013

Rapunzel

Ons jaarlijks mountainbike weekendje stond deze week voor de deur. Dit jaar hadden we een mooie woning in Tillet, namelijk chateau Laval.
Maar eerst moest er nog een hele week gewerkt en zo veel als mogelijk gesport worden. Maandag was het ideale weertje om nog eens een weerstandstraining te volgen in Gent bij Marathonman. Zalig spelen en afzien in de zanderige speeltuin rond de Blaarmeersen. We hebben een 11 km geklommen, gesprint, gespurt in het zand, echt mijn dada.

Dinsdag heb ik de benen losgelopen samen met Stefanie, Joke, José en Nathalie. Ik had wat stijve spieren verwacht maar het ging vlotjes. We liepen een 10km samen.

Padi was blij woensdag dat ze nog eens mee mocht. Het was perfect weer. Ik had wel niet zo heel veel tijd want er stond een berg strijk op mij te wachten. Ik koos voor een toerke van 9 km waar ze hoofdzakelijk kon los lopen. Ze vloog van links naar rechts, denk dat ze dubbele kilometers heeft afgelegd.

Donderdag was rustdag en vrijdag waren we ribbedebie naar Tillet. Wat voor weer het zou worden, we hadden geen flauw idee, maar met deze bende schijnt de zon altijd.
Zaterdag was heerlijk zonnig en warm. We gingen wandelen en fietsen met de kids. In de namiddag hebben we genoten van de zon en 's avonds was er heerlijke BBQ.

Zondag morgen was het nog ok en deden we een kleine wandeling. We waren nog maar net terug of het weer sloeg om en het is beginnen regenen. Ook de mannen waren vroeg terug door het slechte weer. Daar zaten we dan met 30 man binnen. Maar zoals ik al zei, het is altijd fun met deze bende. We haalden alle gezelschapspelletjes boven en voor we het wisten was het avond. Oud en jong speelde samen, super gezellig was het.
Maandag startte nat maar tegen de middag klaarde het toch wat uit. We maakten allen tezamen een avontuurlijke wandeling. Alle resten werden opgesmuld en toen was het al tijd om in te pakken. Om 17u reden we huiswaarts met een pak heimwee.



Het weer had beter gekund maar de bende heeft zich toch goed geamuseerd.

1 opmerking:

  1. Waw, ziet er een superleuke bende en een superleuk weekend uit. Leuk te lezen hoe je ondanks werk, huishouden, kids toch nog zoveel weet te sporten en alles weet te combineren en ervan te genieten. Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen