woensdag 11 september 2013

Le défi des 4 trails

Le défi des 4 trails is een nieuw initiatief van de regio Luik. Ze organiseren 4 trails in/door de streek van Luik. Allemaal meer dan 30K en een mooi aantal hoogtemeters. De deelnemers moeten minimum 3 trails finishen.

De eerste heb ik niet gelopen omdat de datum me niet paste.

In Flémalle was ik in mijn categorie SD (senior Dames) de 4e vrouw.

Zondag eindigde ik in La porte des Ardennes in diezelfde categorie als 4e vrouw. In de lijst sta ik weliswaar bij de categorie A1 (Aspiranten 1), de piepjonge kuikentjes. Dit gaat worden rechtgezet.

Op 28 september neem ik deel aan de Li Binameye des D'Zys in Fraiture en Condroz, de laatste van de 4 trails. Dit zal de zwaarste worden met enkele stevige klimmetjes in als ik het hoogteprofiel bekijk.

Maar eerst ga ik de vergelijkende studie maken met de bergen in Nederland. Zaterdag loop ik de Sint Pietersbergtrail in Maastricht. Dit is een 32K lange trail georganiseerd Bear Sports.
Naar deze kijk ik heel hard uit want het is dezelfde organisator als de Beartrail in Voeren. Het zal dus een adembenemend en pittig loopje in de ENCI groeve worden.

Ook een leuk filmpje gemaakt door MudSweatTrails. Het geeft een idee wat ik ga doen.

Maar eerst de 10K van Wanzele Loopt! vrijdag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten