vrijdag 25 april 2014

Martine-san

Wie mijn blog volgt, weet dat ik een grote fan ben van Martine Hofstede. Ik volg haar al vele jaren trouw en heb het privilege gekregen om haar persoonlijker te leren kennen. Door haar heb ik nog enkele straffe Nederlandse dames leren kennen. Dus ben ik ook wat fan geworden van vooral die Nederlandse ik-ben-gek-op-Belgische-biertjes-madammen. Maar dit terzijde.

Punt is dat Martine (ik denk dat ik haar tot mijn vriendenkring mag rekenen en dus aanspreken met enkel de voornaam) is deze morgen gestart met een al te zotte uitdaging.

Ze is gestart in de UTMF in Japan. Deze Ultra Trail Mount Fuji is een loopje van 168 km, onafgebroken rond deze mythische berg. Ik ga dus de komende dagen gekluisterd zitten aan alles wat WIFI heeft en gespannen de race mee volgen.

Wie dit ook wil doen want tenslotte is het 'maar' de kleine Nederlandse tussen al die toppers, kan dit via de linken die op haar blog staan. Haar startnummer is 611.

Martine-san, niet plooien. Lopen, eten, slapen en repeat is wat je doet de komende uren. En wij supporteren keihard vanuit het thuisfront. Go Tiger!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten