maandag 12 november 2012

Howhowhow...

In mijn dorp is de loopkriebel hevig aan het woekeren. Het stemt me ontzettend gelukkig om mijn vrienden in hun looptenue en vol goede moed te zien start-to-runnen. Ze weten dat ik fier ben op hen.
Niets leuker dan ook om dan eens samen te lopen. Daarom hebben Chris (ja ook mijn ventje kan al vlot de 5km aan) en ik ons, samen met deze lopende vrienden ingeschreven in de GVA Santa Run op zaterdag 22 december.

Ik weet nu niet echt meer wat de doorslag gegeven heeft dat we en masse naar daar trekken: het ludieke aan het lopen in een kerstmannenpak of de bevoorradingspost met jenever...Soit, het wordt een gezellig loopje...

1 opmerking:

  1. Het lijkt me ook wel eens leuk om doen, helaas vind ik helemaal naar Antwerpen rijden voor 5km een beetje te gek. Veel plezier ginder!

    BeantwoordenVerwijderen