woensdag 9 februari 2011

Parties, Trips and Runs

Was hier vanavond eventjes mijn agenda aan het overlopen. Oesje, geen gaten meer in te vinden. Hoe slaag ik er toch steeds in om plots te moeten constateren dat alles volboekt is?

Dit weekend is volledig volgeboekt door de kids: kapper, Manu wil vallend konijn gaan kopen voor zijn lief en moeder moet mee, zwemmen, ballet Noor, jeansbroeken gaan kopen en onderlijvekes want het wordt hoogtijd, etc.

Volgend weekend op stap met mijn sweet sister Marike. Weekend van 25/02 verrassingsfeest van een maat van ons. Weekend van 6 maart zijn het de zotte dagen, carnaval Aalst. Dan een weekendje Domburg met vrienden en kids. Daarna een shortski naar Val d'Isère, en zo gaat het maar door.

Ik kom uit op weekend van 2 juli dat er niets op staat. Het is of een party of een weekendje weg of een loopwedstrijd.

't Is maar dat ik een aanbod kreeg om als figurant te spelen in Code 37 serie 3. Zal helaas niet gaan mensen, mijn agenda staat vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten