zaterdag 5 februari 2011

Saalbach-Hinterglem

Game over, de skireis zit er op. 

Het was een week van volop zon, verse sneeuw, super fantastische pistes, goede après ski, toffe compagnie en een goed pension. Saalbach-Hinterglem is een topper, terecht.

De pistes zijn echte boulevards. Er zijn een paar zwarte maar het merendeel is blauw en rood. In het begin van de week was het overal verse sneeuw. Tegen vrijdag waren er al verscheidene een flinke ijsspiegel.

Ik denk dat we in totaal een goei 280km bij elkaar geskied hebben. Op dag 3 had ik mijn gps niet goed opgeladen. Ik zal de route van Philippe moeten downloaden. Maar we hebben toen de meeste kilometers gedaan: 52,5 km.

De laatste dag waren de beentjes wat moe. We zijn dan tot in Leogang geskied. Daar ben ik na de eerste stop mijn gps vergeten terug op te zetten. De prachtige skiroute is dus niet opgenomen. Maar ook hier zal ik mij moeten beroepen op mijn maat Philippe.

Hier alvast wat ik geregistreerd heb. Het was een fijne week! Foto's heb ik nog niet want onze kodak lag - naturlich - op den bureau in Lee....

20110130 Saalbach - skidag 1
20110131 Saalbach - skidag 2
20110201 Saalbach - skidag 3
20110202 Saalbach - skidag 4
20110203 Saalbach - skidag 5
20110204 Saalbach - skidag 6

Morgen loop ik de Hivernales in Brussel. Dit zal geen schitterend resultaat zijn. Ik ben zinnes om het zeer traag te doen, de beentjes zijn wat moe.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten