maandag 10 september 2012

Bear Trail - Week 7

Een rustweek in het schema. Dit komt goed uit aangezien ik dit weekend op stap ga met 19 dames voor ons jaarlijks Women Only Weekend.

Door een vergeten boeking van de dame van de Tramstatie in Diksmuide waren we genoodzaakt op de laatste nip een andere locatie te zoeken. Gelukkig konden we terecht bij de jeugdherberg De Valk in Laarne. De week is dus gestart met toch wat stress.

Dinsdag en woensdag heb ik een 10K gelopen. Vrijdag ben ik met de trein gaan werken om 's avonds al lopen naar huis te komen. Het was warm maar ça va voor het lopen. Bij thuiskomst waren er al enkele dames hun bagage komen afzetten. Na het oudercontact van Noor haar school, ging ik die opvoeren naar de jeugdherberg samen met Kat.

Door het strakke schema was ik vergeten te eten maar dat werd 's avonds verholpen met frietjes van de frituur op het kerkplein van Laarne.

Zaterdagmorgen zijn we dan met de wagen terug naar huis gereden om met de hele groep naar Laarne te fietsen. Net voor het vertrek was er het 'pimp your bike' en weg waren we voor de volle 30 km. De klok gaf 10u15 aan.

De zon was heerlijk aanwezig en de sfeer picco bello in orde. We reden van terras tot terras en om 16u30 arriveerden we op onze bestemming. Er werd heerlijk geaperitiefd en de BBQ smaakte fantastisch. 's Avonds trokken we onze verkleedkleren aan voor onze 'fuif' in het thema van Thuis. Hylarische situatie. Om 23u30 was mijn kaarske uit en zocht ik mijn bed op. Eens heerlijk slapen zie...allé dat dacht ik.

Ik ben rond 4u behoorlijk misselijk geworden. Dat het niet van den drank was, wist ik. Door de warmte had ik me koest gehouden. Bovendien sla ik geen liters alcohol achterover in mijn laatste voorbereidingsweken. Ik heb de nacht doorgesparteld tot het een treffelijk uur was om naar mijn echtgenoot te bellen. Gelukkig was hij niet gaan fietsen en kon hij mij komen halen. Ik kon niet meer.

Om 10u ben ik nog steeds misselijk in mijn bed gekropen. Rond 20u30 ben ik opgestaan, geprobeerd wat te eten en om 22u lag ik er al weer in. Ik heb geslapen tot deze morgen 7u20. Toen moest ik er uit om te gaan werken. Ik kan nog steeds niets eten maar gelukkig voel ik me niet meer misselijk.

Ik heb een mooie dag aan mij moeten laten voorbij gaan. Vanavond nog eens vroeg in bed en morgen hopelijk terug de oude. Ondertussen heb ik ontdekt wat de oorzaak is van mijn miserie. De laatste 2 weken ben ik shakes van Herbalife aan het drinken. Let op: niets mis met product alleen met de pot waarin je het moet klaar maken. Er zit er een kleiner potje in. Ik was van mening dat dit de hoeveelheid melk aangaf. Dus liet ik dat daar in zitten. Wist überhaupt niet dat het er uit kon.

Alles ging in de vaatwasser voor de dag er na terug te gebruiken. Doordat ik dit weekend niet gelopen heb en dacht dat dit voedsel binnen zou blijven, neem ik de pot....wauw, wat een stank! Heet water + derft om af te wassen. Goed gespoeld en dan afdrogen...lap potje in mijn hand...bweurk, hier komt de stank vandaan!

Het was een kweekhaard van verzuurde melk...ik hoef geen omschrijving te geven van wat ik vorige week in mijn lijf gegoten heb ;-0(  Geen zonneslag zoals ik dacht. Geen wonder dat ik de afgelopen 2 dagen op water leef. Hopelijk is het over voor ik in een vis verander.

1 opmerking:

  1. Ai, van misselijkheid kan je echt mottig zijn. Nog een geluk bij een ongeluk dat het in je rustweek was. Verzorg je goed en daarna er tegenaan!

    BeantwoordenVerwijderen