zaterdag 23 juli 2011

Oslo

Zoals jullie al konden lezen in mijn vorige blogstukje is Noor alleen met het vliegtuig naar Noorwegen getrokken. Ze is daar gaan logeren bij mijn broer in Stavanger.

Het is verontrustend nieuws dat de wereld wordt ingestuurd. Een bomauto, een gek die met zijn vuurwapens tientallen jongeren afschiet, niet echt goed voor de zenuwen.

Mijn broer heeft me wel een sms gestuurd dat alles ok is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Hij stuurde een prachtige foto door van haar in de bergen.


Deze foto heeft hij ook doorgestuurd naar Het Nieuwsblad. Daar kan je dan stemmen op deze foto. Doe je dit voor haar? Persoonlijk vind ik het een prachtige. De tranen sprongen me in de ogen. Vooral omdat ik deze ontving net nadat ik hoorde van de 84 doden.

Dit is mijn meisje en ik mis haar enorm. Morgen vliegt ze eerst naar Oslo. Daar moet ze 4u 15min wachten op haar aansluiting naar Brussel. Ik hou mijn hartje vast en duim op geen gekken meer in Oslo.

Vandaag is mijn ventje jarig, 40 is hij geworden. Gisteren had ik als verrassing onze goeie vrienden uitgenodigd. We hebben met zachte handen en zeer gezellige sfeer de overgang helpen maken. Bedankt mensen voor de leuke avond!

Ook is mijn lieve zus jarig vandaag. Bea, een stevige knuffel en 3 zoentjes vliegen nu naar Middelkerke.

Maar ik vergeet niet mijn beste vriendin Valerie. Ook voor haar is het feestdag. Ze zal gegarandeerd haar beentjes uitzwieren vanavond op de Gentse Feesten. Ik wens haar veel plezier. Dikke bees voor je verjaardag hé meid!




1 opmerking:

  1. Oef! Ik was enorm ongerust, amai. Ik wist dat je kleine meid in Noorwegen is bij uw broer. Toen ik hoorde van die waanzinnige gek die ginder zo tekeer is gegaan hield ik mijn hart vast. Ik weet niet waar Koen woont nu maar blijkbaar woont hij met zijn gezin gelukkig ver daarvandaan.
    Bedankt voor het goeie nieuws, L.!

    BeantwoordenVerwijderen