dinsdag 5 juli 2011

Veloke rijden

De stem heb ik terug. Ik ben weer de 'oude'. Van lopen is er vorige week niets in huis gekomen. Ik heb eigenlijk hoofdzakelijk in mijn bed of zetel doorgebracht. Inderdaad ik heb het lui wijf gespeeld. Kan nikeer deugd doen...efkes toch.

Zondagnamiddag moest ik buiten. Ik ben met Manu zeer op het gemaksken gaan mountainbiken. We hebben den toer van Sint-Lievens-Houtem gereden. Het was prachtig weer: niet warm, een windje.

Aangezien ik nog niet veel wou vertellen heb ik vooral naar Manu geluisterd. Hij heeft geen seconde gezwegen maar ik ben gedurende die 35km veel te weten gekomen. Nen ouder moet dat meer doen zo sporten met zijn kind. Het lost de tongen en opent de ziel.

20110703 MTB Sint-Lievens-Houtem

Noor met haar beste vriendinnen
Maandagmorgen terug gaan werken en de kinderen zijn vertrokken op scoutskamp. Ze zijn naar Hamont-Achel. 's Avonds hadden Chris en ik afgesproken dat we gingen mountainbiken. Ik had graag de route van Haaltert gereden.

We zijn via Erpe-Mere en Nieuwerkerken naar een punt van de route gereden. Ik heb mijn eerste platte band in 3 jaar gehad. Gelukkig was Chris er bij. Tenslotte kan hij een band vervangen in 1 minuut 37 seconden :-)

Manu met zijn beste maten
We zijn door prachtige stukjes natuur gefietst, hebben toffe single tracks gedaan en mooie kleurspelingen van de avondzon in het bos mogen aanschouwen. Het was een verkwikkende rit en ik ben met opgeladen batterijen thuisgekomen. In totaal hebben we 56 km afgewerkt.

20110704 MTB Haaltert

Vandaag is een rustdag in. Ik start morgen met 3 dagen groot verlof en doe ik een looptraining. Donderdag terug wat rusten en vrijdag de uitdaging van deze maand. Ik ga samen met Kaat en Sofie mountainbiken via knooppunten van Lede naar De Panne. We zullen 130 km afleggen. Ik kijk er enorm naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten