zaterdag 2 juli 2011

Stem

Afgelopen woensdag heb ik me naar mijn werk gesleurd. Ik was opgestaan met vreselijke keelpijn en hoofdpijn. Gezien het werk dat nog moest gedaan worden, ben ik niet bij de dokter geraakt. Donderdagmorgen voor het werk dan maar eventjes binnen springen.

Ik heb ontstoken stembanden en kreeg verplicht spreekverbod tot zondag. Weten jullie wel wat dit betekent! Ik die geen woord meer mag zeggen...HEEEELP. Bovendien heb ik tekenen van een ernstige burn out.

Dat vond ik persoonlijk minder goed nieuws, dat is mijn ogen altijd al een mietjesziekte geweest. Ik ben geen mietje! Ik heb hiervoor een uitbrander gekregen van de dokter. Hoe lang ga ik die werkstress nog tolereren? Hoelang ga ik het nog blijven ontkennen? Als het aan hem lag dan zal ik verplicht 6 tot 8 weken thuis blijven. Maar gezien mijn koppig karakter en mijn protest horende is hij begonnen met 2 dagen. De stem moet genezen en gaan werken mocht niet.PUNT.

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van zijn uitbrander. Mijn sporten heeft er voor gezorgd dat ik het al zo lang vol hou maar de situatie kan zo niet langer. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik momenteel zo moe ben dat ik zelfs niet kan sporten. Ik heb dus de afgelopen 2 dagen geslapen, geslapen en gezwegen...tot groot jolijt van mijn gezin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten