vrijdag 21 oktober 2011

BARCA...Here we come

Mijn financiële instelling heeft een telefoontje gepleegd naar VISA. De vlucht is niet van de rekening gegaan. Ik mag opgelucht adem halen en de boeking opnieuw uitvoeren.

Zo dames en heren, wat een fantastische dag: ik heb nieuw werk en Barca is rond. Voor mijn prins en mij betalen we een kleine 650 euro.

Wat zit er allemaal in?

* vlucht met aankomst op vrij 23/03 in Barcelona op de middag
* 3 overnachtingen in een 4-sterren hotel op 6 min van de start - kamer met ontbijt
* terugvlucht met aankomst op ma 26/03 in Brussel in de avond
* inschrijvingsgeld van 50 euro voor de marathon zelf.

Lang leve internet! We kunnen nog lekkere wijnen drinken en tapas proeven à volonté. Great deal!

En ik heb ander werk. In het centrum van Aalst tussen 7 mannen. Ik ben sneeuwwitje met haar 7 dwergen. Ik zweef van geluk.

IK BEN ZO GELUKKIG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten