donderdag 13 oktober 2011

Zenuwen

Dinsdag ben ik zonder Garmin moeten gaan lopen. Bebbie had hem vergeten op te laden. Ik heb een rustige loop gedaan. Bij het uittekenen van de route op kaart, blijkt dat ik een 8 Km gelopen heb. Niet de voorziene 10. Lap, ik begin mijn week al met -2K.

Woensdag was het pedagogische studiedag. De kinderen hadden geen school. Dit was ik compleet uit het oog verloren en ik heb me dinsdag nog vlug een dag verlof gevraagd. Gelukkig werd deze goedgekeurd en zo kon ik bij die 2 duivels thuis zijn. De dag is zo vlug voorbij gevlogen dat het voor we het wisten tijd was om naar de trainingen te gaan. Ik geraakte maar niet klaar. Manu stond helemaal paraat met zijn loopkleren aan en dus heb ik me maar opgeofferd en ben zo vertrokken. Dit brengt mijn weektotaal op -9K.

Vandaag stonden er 8 geprogrammeerd. Maar ik moest deze onder de middag lopen. We zijn met 2 collega's gaan rennen richting park van Aalst. Bij terugkomst op het werk hadden we er een gezellige 7 km opzitten. Mijn week is bijna om en ik sta op -10K. Niet goed hé!!!!

Morgen gaan we er hier een paar van wegwerken met de geplande training wat verantwoord langer te maken. Zaterdag zal ik een vetloopke doen van het saldo en zo kan ik zondag mijn gewone 17K lopen. Volgende week zondag is het mijn voorbereidingswedstrijd en ik heb er nu al zenuwen voor. Dat is goed, zo zal ik op de laatste dagen de rust zelve zijn.

In al mijn drukke bezigheden ben ik iets heel belangrijk vergeten en ik ga dat eens direct rechtzetten zie:
Asje berbie toe joe lieve Tina !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten