vrijdag 7 oktober 2011

Een nieuw hoofdstuk

Vandaag heb ik al mijn moed bij elkaar gesprokkeld en heb het hoofdstuk ILvA in mijn leven afgesloten. Ik heb mijn ontslag ingediend. Het was de bedoeling het eerst aan mijn rechtstreekse chef te vertellen maar zij bleek deze morgen in verlof te zijn. Ik heb even getwijfeld of ik het dan wel zou doen.

Maar ik heb er zo veel maanden over gepiekerd (check) en deze morgen mezelf zo veel moed ingesproken dat ik niet nog eens wou uitstellen. Hoe voel ik me? Opgelucht en volledig klaar om een nieuw hoofdstuk te beginnen in mijn leven. Waar ga ik dan werken? Awel, dat weet ik nog niet definitief. Ik weet wat ik wil en ik kom er wel. Dat is voor mij genoeg.

Ik had maandag al mijn definitief besluit genomen. Ik heb hier 10 jaar gewerkt en dat gooi je zo maar niet weg. Dus nog een weekje laten bezinken en als ik vandaag nog hetzelfde gevoel had: doen. Ik ben dinsdag een 7K, woensdag 5K en donderdag 7,5K gaan lopen. Ik heb mijn therapiemomenten genomen en ziezo, I did it.

Vanavond lopen we 12K met een vrij hart. Zondag staan er 22K op het programma. Ik heb terug controle over mijn schip, de koers is bepaald en het eiland komt terug in zicht. Ahoi kapitein, volle wind in de zeilen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten