maandag 3 oktober 2011

Moe

Vrijdag heb ik heerlijk gelopen. En inderdaad, lekker gezwoten (of is het gezweet?). Het type trainingen dat op vrijdag staan, doe ik heel graag. Het is een gevarieerde training met verschillende tempo's. Zwaar maar eentje met grote voldoening eens ze achter de rug is. Mijn zoon zegt dat ik steeds zo'n mooie glimlach op mijn gezicht heb als ik deze training doe. Inderdaad mijn beste vriend, mama geniet enorm dan. We hebben er 12 vlot gedaan.

Zondag was ik niet helemaal uitgerust vertrokken om mijn 21K met intervals te starten. Veel water, een mp3 met leuke muziek op en een gelleke zouden mij alvast wat moeten helpen. Het was al snel behoorlijk warm en mijn voeten begonnen oververhit te geraken. Maar niet zagen hé...wie verwacht er nu nog een 27° op 2 oktober?

Halverwege viel mijn mp3 uit. Ik had hem onvoldoende opgeladen. Toeme, wat stom van mij. Toen ik mijn 2 laatste intervals moest doen was het al bijna middag en heel warm. Maar ik heb me flink gehouden en zo veel mogelijk het tempo aangehouden. Een beetje afzien moet kunnen toch?!

Wanneer ik thuis kwam, het eten had klaargemaakt en verorberd, ben ik doodmoe in mijn bed gaan liggen. Ik zou een half uurtje de oogjes dichtknijpen. Wel ik heb zo vlot 1,5u diep geslapen. Deugd dat het gedaan heeft. Galant uit bed komen was er wel niet bij want beide knieën lieten verstaan dat ze hard gewerkt hadden vandaag.

Chris en ik zijn ze dan rustig gaan losfietsen richting een leuk terras waar Valerie en Cliff ons opwachtten. Na een gezellige babbel zijn we de kids gaan ophalen op de scouts. Het fietsen had het allemaal weer wat soepel gemaakt. Mijn ventje heeft mijn benen dan nog eens goed gemasseerd en voilà, vandaag al geen last meer. Bedankt hé loeken!

De afgelopen weken ben ik al veel dagen vroeg gaan slapen. Gewoon omdat ik het niet langer meer uit hou dan 21u à 21u30. Ik heb de maand september 168,48 km gelopen, 5 à 6 km gezwommen en zo'n 180 km gefietst. Ja ik ben moe maar wel voldaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten