woensdag 11 mei 2011

20km van BXL

Vrijdag heb ik de inzamelactie afgesloten. De totale som van...(tromgeroffel)...378,20 euro zal overgeschreven worden aan Broederlijk Delen.

Een overzichtje van mijn lieve sponsors is aan de orde. Hier is de line up:

MANU - NOOR - CHRIS - VALERIE - GUI - CONNIE - MOENTJERS - SAAR - ANDRIES - KATLEEN - WIM - KATRIEN - STIJN - TT - MARIKE - ARIANNE - KRISTOF - NEEFKEN - SOFIE -  GUIDO - MARIJKE - MOE - VA - BJORN - ELKE - BART - SOFIE - KURT - CATHY - MICHEL - JAAK - JOKE - ANUPA - JIMMY - GEERT - JO - STIJN - LIESJE - SIMON - LIES - ULRICH - IVE - KATHLEEN - ASTRID - VLAMOS - ARNO - ANNELEEN - STIJN - JULLEKEN - COACH JEAN - KARINE - DANNY - KLAAS - LOTTE - MARTHE - VALERIE - CHRISTOPHE - VEKEN - 3GER - TITTEL - LIEN - KARLIEN

De firma FISCOBEL NV en café DEJA-VU LEDE hebben ook hun steen bijgedragen. Wat er online gestort is op mijn naam, dat weet ik niet. Ik heb nog geen overzicht hiervan ontvangen. Enkel van Kurt weet ik dat hij 40 euro online geschonken heeft. Deze zit dus vervat in die 378,20 euro.

Deze week heb ik de bevestiging gekregen dat de startnummers aangekomen zijn bij Broederlijk Delen. Dus dat is ook in orde. Ik moet nu nog enkel trainen om een aangename wedstrijd te lopen.

Gisteren ben ik niet gaan lopen. Ik heb model gestaan op de avondles Kleurenanalyse van Marike. Het was eens iets helemaal anders maar wel leuk. Ik mag mezelf dus bij de categorie zomertype plaatsen. Alsook heb ik een pallet aan kleuren gekregen die mijn 'toppers' en 'floppers' zijn. Moet toegeven, er waren een paar verrassingen bij maar ik kan me er wel in vinden.

Vandaag had ik mijn loopgerief mee naar het werk. Onder mijn middagpauze zou ik mijn intervaltraining doen. Maar dat was buiten mijn bazin gerekend. Het gesprek is uitgelopen en om 12u10 was het al te laat om nog te starten. Dus vandaag ook njet, nada, nougatbollen gelopen. GRRRRR......

Morgen zullen ze sterke papieren moeten hebben om me nog op het werk te vinden om 11u56. Vrijdag van hetzelfde laken een broek. De dees is ribbedebie naar den Osbroek dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten