zondag 1 mei 2011

Ekiden Evergem

Vandaag de wedstrijddag. Ons team was er klaar voor. Ik was wel een kwartier te laat aan de dreef. Ik was mijn zak vergeten en ben er terug moeten omrijden.

De indeling was als volgt: Karine loopt de 5 km, Danny de 10, ik de 5, Gunther de 10, Tijl de 5 en ons sprintkonijn Klaas de laatste aflossing met 7,2 km. Ons doel is de marathon te finishen in 3u.


We waren een geoliede machine. Iedereen heeft fantastisch goed gelopen. De aflossingen gingen vlekkeloos, de sfeer was super en onze tijd? Wel we schrijven 3u 1min 50sec. Dit zijn onze individuele tijden:

* Karine - 5 km - 22' 2"
* Danny - 10km - 41'
* Ik - 5 km - 24' 34"
* Gunther - 10 km - 42'
* Tijl - 5 km - 23'
* Klaas - 7,2 km - 29' 14"

We zijn de 16e ploeg op de 107 deelnemende ploegen. We zijn vermoedelijk de eerste van de gemengde ploegen. Apetrots zijn we en onze coach, die is in de wolken.

Klaas heeft een kleine 200 sfeerbeelden genomen. Hartelijk dank hiervoor! U kan ze hier bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten