donderdag 5 mei 2011

Vibram Fivefingers

Dinsdag was het de laatste pistetraining. Het is met gemengde gevoelens. Mijn favoriete trainingen zullen het waarschijnlijk nooit worden maar ze hebben hun nut bewezen. We hebben nog veel gekletst over onze wedstrijd. Iedereen is uiterst fier zowel op zijn eigen prestatie als op die van de andere teamleden.

Danny is met het voorstel gekomen om op 26 juni in Merelbeke de Ekiden te lopen als voorjaarsafsluiter. Gezien het enthousiasme van iedereen, zal het zo geschieden. We zullen met een voltallige heren- en damesploeg kunnen gaan. Allé, als we nog 2 dames vinden...

Gezien ik niet echt sprints moest doen, besloot ik mijn eerste volwaardige loop met de Vibram's te doen. Ik loop er al weken mee rond thuis en op het werk. Dat geeft allemaal geen problemen. Nu was het lopen aan de beurt. Ik heb niet het trailtype gekocht dus sommige steentjes voel ik wel een beetje maar dat valt zeer goed mee.


Het zal waarschijnlijk wel heel verstandig zijn om het lopen heel traag op te bouwen. Deze week doe ik er geen training meer mee. Ik denk ook dat ik nog niet boven de 6 km ga ook. Maar de eerste training is alleszins al okay.

Gisteren had ik ook geen last aan spieren of pezen. Noor heb ik aan het zwembad afgezet en ben zo naar het park van Aalst gelopen. En wie komen we daar tegen? Jessy van De Slechte Vriendinnen! We hebben samen 10 km gelopen en het deed deugd haar nog eens te zien.Blijkbaar is de bende versnipperd en is zij nog de enige die het lopen volhoud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten