zaterdag 14 mei 2011

Waasjogging Lokeren

Vandaag wedstrijd gelopen in Lokeren. Deze werd georganiseerd door de CM. Zij hebben een loopkalender opgesteld tot in de maand oktober. Je kan kiezen tussen 5km en 10/11km.

Leden betalen 3euro inschrijvingsgeld, niet-leden 3,50 euro. In ruil is er een netjes afgemeten parcour in volle natuur, bevoorrading met water à volonté, een Extran bij aankomst, een drankbonnetje en een tombola-ticket met kans op mooie prijzen. Het enige 'nadeel' is dat je tijd niet op een site geregistreerd wordt of dat er een ranking is.



De officiële afstand van deze van vandaag was 10 km en 60 m. Ik heb er precies 50 min en 6 seconden over gedaan. Bovendien heb ik met mijn tombolaticketje een waardebon van 8 euro bij Brantano gewonnen.

Ik heb dus een persoonlijk record gelopen en bovendien met meer naar huis gekomen dan ik vertrokken ben. De vriendelijke meneer heeft me een spaarkaart gegeven. Als je 6 stempels op je kaartje hebt, krijg je een fietstas of een rugzak. Als je punten spaart op de criteriumkaart heb je na 7 stempels een loopshirt (en het is een mooie want ze hingen er als voorbeeld), bij 9 stempels een verrassing.

Volgende week zaterdag sta ik aan de start te Elversele.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten