zaterdag 7 mei 2011

Groene vingers

Gisteren was het een wissel in mijn gezin. Mijn zoon kwam thuis van zijn bosklassen (ziek en oververmoeid) en mijne vent vertrok naar Dardennen voor 3 dagen mountainbiken.

Ik had met Helga afgesproken om te trainen. Anders ging ik gegarandeerd een uitvlucht zoeken om niet te gaan. Dus op veilig gespeeld. We hebben een gezellige 5km samen gelopen. Daarna heb ik nog een snellere 3 km alleen gelopen. Ook Figo (hun hond) was van de partij. Ik heb er echt van genoten.

Helga kreeg wel wat kritiek van zo'n oud manneken die het onverantwoord vond dat zij met haar hond liep. Foei meneer, zo een oordeel vellen over de mensen, foei, foei. Ze was er precies wat van gedaan.

Om 22u ben ik samen met de kids onder de wol gekropen en heb een deugdoende slaap van 10u gehad! Man dat was lang geleden zeg. Aangezien ik goed uitgerust was, heb ik me op mijn hofken geschoten.

Ik heb gesnoeid, alles naar het containerpark gedaan, bloemen en cacaodoppen gaan kopen en alles geplant. Eindelijk heb ik paarse en witte lavendel en lekker geurende rozenstruikjes in mijn hofje. Noor heeft me enorm geholpen. Zij heeft heel het tuinmeubilair afgewassen en uitgezet. Zo'n flinke dochter!

Nu ga ik mij een lekkere frisse baccardi breezer lemon nemen en genieten van het resultaat:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten