woensdag 10 augustus 2011

Welke halve wordt het?

Gisteren ben ik naar de clubtraining geweest. De pistetraining heb ik aan mij laten voorbij gaan. Het leek me nog niet verstandig om dit te doen na zo'n lange no running periode.

Samen met Luc gelopen aan een gezellig babbeltempo. Gezellige mens, rustig type en hierdoor was ik zeer ontspannen. Op het einde van de training, zo'n klein uurtje en 9,4 km later, had ik een goed gevoel. Mijn garmin heeft er na 40 min al de brui aan gegeven, dus die moet dringend in reparatie.

De achillespezen waren wat stram deze morgen. Ik heb ze goed verzorgd en verder heb ik nog geen last van gehad. Het was wel veel minder dan gisterenmorgen dus het komt wel in orde.

Ook een klein klapke gedaan met mijn coach Jean over de plannen. We zijn er allebei mee akkoord dat ik een doel voor ogen moet hebben. Anders modder ik maar wat aan en verlies uiteindelijk mijn drive.

Gezien mijn kwikkel kwakkel maand juli, is het niet verstandig om nu voluit te trainen voor de halve in Nazareth. Toch wil ik hem doen en hij zal dus opgenomen worden als trainings in mijn schema's, niet als wedstrijd.

De marathon in het voorjaar, daar gaan we nog niets definitief over zeggen. Hangt allemaal wat af van die halve. Voorlopig blijft die staan maar als blijkt dat er moet geschoven worden, dan zal ik dat doen.

Welke halve marathon ga ik dan wel lopen? De periode is ongeveer midden november tot eind november. Ik heb er geen idee van. Het internet afspeuren lijkt me de enige optie. Of iemand een voorstel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten