vrijdag 26 augustus 2011

Goed nieuws

Over de service na verkoop bij Garmin niets dan lovende woorden. Zopas bericht gekregen dat mijn uurwerk volledig vervangen wordt. Ik krijg dus een nieuwe met andere woorden.

Dinsdag loop ik terug met mijn vertrouwde Garmin. Ik heb het al heel hard gemist.

Momenteel loop ik mijn trainingen met mijn oude polar en voetpod. Ook een degelijke speelgoedje hoor, maar ik kick wel op dat inlezen, het overzetten van mijn loopschema's, de overzichtjes op mijn Garmin Connect. Vooral dat effectief zien waar ik gelopen heb op die googlekaart vind ik fantastisch. Denk dat iedere loper wel snel verslaafd is aan al deze info.

Vanavond dus nog een 10K en zondag zijn het er 16K. Hopelijk kan ik er heel wat droog lopen want zoals het de afgelopen dagen gegoten heeft...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten