zondag 20 juni 2010

Herboren

Awel zo'n dagje welnessen onder vriendinnen kan ferm deugd doen. Lekker gemasseerd, van dode huidcellen verwijderd en helemaal opgeblonken zijn we totaly Zen thuisgekomen. Ik was doodmoe van zo'n dag luieren. Ben om 22u in bed gekropen en heb geslapen als een rozeken.
Vandaag hebben Lies en ik de nieuwe MTB van Sofie ingereden. Schoon machien zenne. Ben blij dat ze er eindelijk enen heeft. Vond het gezellig met ons drietjes. We hebben de route van Lede gereden, zo'n 31km.
Rond 16u ben ik thuisgekomen, loopbroek en loopschoenen aangetrokken en vertrokken naar het park van Aalst.
Ik moest namelijk vandaag nog 17km lopen afwerken. Ben op mijn gemakje er aan begonnen en het ging goed. Na 1u 50min en een gemiddelde hartslag van 151 ben ik terug huiswaarts gekeerd met een big smile op mijn smoelken.
Bij deze zit mijn eerste voorbereidingsweek er vlotjes EN pijnloos op: 90km gefietst en 38,8km gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten