woensdag 9 juni 2010

Traantjes

Speciaal verslagje voor mijn liefste loopmaatje Daphni:

Een spuit krijgen in je hiel is geen pretje. Het eerste uur ging het maar 's avonds heb ik traantjes gelaten van de pijn. In het begin was ik te fier om een pijnstiller te nemen. Maar het was niet meer te houden. Mijn voet klopte en gloeide te hard, dus maar een Brufen binnengespeeld. Tegen dat ik ging slapen was het al veel beter. Voor bedtijd nog enen genomen voor de goede nachtrust.

Deze morgen is het al bijna niets meer. Het was het wel waard want ik ben dus nu officieel BLESSUREVRIJ! Ik zit dus op de tijdslijn om maandag te starten met Coach Jean zijn raamschema. We gaan er eens invliegen (en nu massaal protest: opbouwen Wisken, opbouwen).

Op donderdag 1 juli volgt er wel nog een loopanalyse in het ASZ omdat men graag zeker wil zijn van de oorzaak van de blessure. 90% zekerheid dat het de gure wintermaanden en het lopen op straat was gecombineerd met nieuwe loopschoenen.

De conditie is onderhouden en de moraal zit terug goed. Dus mijn runningbuddy, trekken we vrijdagavond onze kilometerkes samen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten