vrijdag 18 juni 2010

Nog 100 dagen...

Yup yup nog 100 dagen en we staan aan de start in het mooie Berlijn.
Deze week heb ik al een goeie week gehad. Woensdag deed ik 9 km in een uurtje aan een gemiddelde hartslag van 146. Gisteren stond er interval op het programma.
Ik heb heel veel gelezen over de Yasso 800 techniek en ik ben natuurlijk gebeten om deze uit te proberen.
Yasso (van Bart Yasso) 800 is heel simpel: de tijd waarin je je marathon wilt lopen, die tijd doe je in minuten over 800m.
Graag zou ik de marathon lopen in 3u50min. Dus ik train mijn interval van 800m in 3min 50sec. Je bouwt het aantal op tot maximaal 10x na elkaar tot 2 weken voor de marathon. Ik ben dus gisteren met 1 gestart en volgende week doe ik er dus 2.
Zondag is het nog 17km rustig lopen maar eerst, ja eerst ga ik me lekker laten verwennen!
Samen met Lies en nog 2 andere dames, Kat en Elke, gaan we zaterdag een dagje welnessen aan zee. We gaan naar Thalassa Andromeda in Oostende. Dit wordt fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten