dinsdag 22 juni 2010

La vie d'une blonde

Deze morgen voor de kindjes en mij spek met eitjes gebakken, brooddozen klaargemaakt, loopgerief en drinkbus genomen en hup met de fiets gaan werken.
Bij het verzamelen van dat loopgerief besloot ik deze week met mijn ander paar te lopen. Footpod van de roze genomen om op de zwarte te hangen.
Toen ik aan mijn bureau mijn brooddoos neem om in de frigo te zetten, merk ik dat de drinkbus niet goed was gesloten. Alles dan maar laten drogen in het mooie zonnetje.
Op het werk was het wat uitgelopen en pas om 17u30 kunnen aanzetten richting park. Bij het omkleden merk ik: MIJN ZOLEN LIGGEN NOG IN MIJN ANDERE SCHOENEN!
Pff, geen zin om mijn training daar door te laten beïnvloeden dus zo naar de opwarming met de club. Vandaag was het intervaltraining.
Het ging goed: 2 x Yassoo 800 gedaan perfect binnen de 3min 50sec met hoogste snelheid 13,9km/u.
Dit is dus 2 op 2. Toch denk ik dat ik maar braaf het schema van de coach ga volgen. Hij is namelijk de expert. Ben wel tevreden en fiets met een smile terug naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten