maandag 7 juni 2010

Running

Gisteren heb ik het lopen geruild voor de mountainbike. Samen met Lies heb ik 62 km gereden. We zijn begonnen met de MTB-route van Lede tot deze in de buurt komt van de route in Sint-Lievens-Houtem. Deze helemaal afgereden (35km) tot ze terug aansluit aan deze van Lede. Toen we bijna aan het einde waren begon het hevig te regenen. Door en door nat zijn we in den Déjà aangekomen. Het was zalig die regen, lekker verfrissend. Maar na den Déjà hadden we toch behoorlijk kou. Het hete bad nadien deed deugd.
Volgende week zaterdag ga ik voor de 100km. Ik ben namelijk ingeschreven voor de regiotour te Erpe-Mere. In het gezelschap van de Zwette Maanen zal het een leuke dag worden. Na afloop is het steeds een gezamelijke BBQ met alle wederhelften en kids. Super gezellig en toffe avond...als ik mijn oogjes ga kunnen open houden?!
Vanavond ben ik 11 km gaan lopen aan een rustig tempo. Het ging goed. Ik heb de eerste 8 km van de MTB-route van Lede afgelopen. Goede ondergrond en een ideaal parcours om uit te breiden naarmate ik ook het aantal kilometers moet verhogen.
Morgen om 15u45 mag ik mijn 2 spuitjes gaan halen voor mijn hiel. God sta me bij!

1 opmerking:

  1. En hoe zijn de spuitjes geweest vandaag? Hopelijk kan je gerust de zomer in.
    Ik ben ondertussen ook flink mijn schema aan het volgen. Deze week dus ook tussen de buien door. Hopelijk tot gauw eens (ik loop woensdag en vrijdag)

    Daphni

    BeantwoordenVerwijderen